Зимова зустріч у «Лінгвістичному кафе»

  Сьогодення та екстремальні умови роботи під час карантинних обмежень змушують педагогів кожної хвилини працювати над підвищенням свого фахового рівня, не зупинятися на досягнутому. Головне завдання вчителя – це знайти інтерактивні дистанційні методи навчання, які спонукатимуть учнів до інтенсивної самостійної роботи в зручному для себе місці, за узгодженим розкладом.
  Одна з ідей сучасної школи – наблизитись до реальних викликів та виховати відповідальність в учня. Незалежно від випробувань, які стоять перед суспільством, діти повинні вміти спілкуватися, об’єднуватися заради ідей, співпрацювати, співпереживати, працювати в команді, слухати і прислухатися, чути і бути почутими.

 
  Саме для того, щоб уроки (онлайн чи офлайн) були цікавими, яскравими, сучасними і наповненими інформацією, вчителі-філологи школи №3 – колегіуму провели майстер-класи для колег.
  Під час заходу Світлана Павлик зустріла колег у «Лінгвістичному кафе», де запропонувала попрацювати з хмаринками слів, скласти пазл за допомогою платформи «Ciasstime». Наталія Калашник провела віртуальні екскурсії музеями та театрами України. Світлана Волошина познайомила вчителів з онлайн-грою флеш-картки на платформі «На урок».

 
  Окрім цього під час заходу звернули увагу і на платформи для дистанційного навчання. Так, Світлана Волошина познайомила колег з додатком Jamboard (онлайн-дошка) та платформою «Liveworksheets», де представлені живі сторінки та зошити з різноманітних предметів.

 
  Не менш цікавою була рефлексія, яку провели Жанна Шевченко та Ганна Іщенко, під час якої кожній групі вчителі запропонували обрати малюнки-меми та розмістити їх за категоріями.

Прес-центр школи №3-колегіуму