І НАВЧАННЯ, І ВІДПОЧИНОК

 

     Відомий німецький письменник Йоганн Вольфганг Гете свого часу писав: «Хто не знає іноземних мов, той нічого не розуміє і в своїй рідній мові». Тому учні школи №3-колегіуму із нетерпінням чекають на літо, щоб попрацювати в мовному таборі. Адже іноземну мову хочуть знати так добре, як і рідну українську, і були дуже раді відкриттю 30 травня мовного табору «YellowSubmarine».

     Бажаючих потрапити до цього табору завжди багато. Тому спочатку учні проходять конкурсний відбір, адже попереду чекає не лише цікавий відпочинок, а й відповідальна робота.

 

     Під час такого оздоровлення вчителі іноземної мови організовують для учнів  різноманітні розважальні або спортивні заходи мовою, що вивчається. Діти беруть участь у змаганнях, розучують пісні, зарубіжні поетичні твори, відвідують цікаві зустрічі. Таким чином вони здобувають необхідні мовні навички, непомітно долають мовний бар'єр, удосконалюють розмовну мову, поєднують навчання із захоплюючим відпочинком. А про свої успіхи і відкриття розповідають у щоденних стіннівках, що випускають також із великим задоволенням.

     Ми віримо, що таке оздоровлення допоможе нашим учням у майбутньому стати справжніми європейцями!

            Робота і відпочинок у нашому мовному таборі з першого ж дня захопили його учасників, тому ми маємо уже перші враження.

Незнанова Ірина, учениця 7-А клас

Уже другий рік поспіль я маю нагоду відпочивати в пришкільному англомовнову таборі. Чому? Якщо звичайний табір гарантує тільки гарний відпочинок, то у мовному таборі ми покращуємо свої знання з іноземних мов, поглиблюємо і розвиваємо здібності у спілкуванні в ході різних тренінгів. Учителі створюють англомовне середовище, готують різні енерджайзери, які покращують дикцію і вимову. Цей табір дає можливість доторкнутися до культури англомовних народів і провести час весело і цікаво. А ще у мовному таборі можна знайти багато нових друзів!

Скорик Ганна, учениця 7-А класу

Я обрала мовний табір тому, що мені сподобалось там в минулому році. Сподіваюсь, що в цьому році буде ще краще.

     У таборі мені цікаво вчити англійські пісні та спілкуватись зі справжнім носієм мови. Також мені дуже подобаються веселі «енерджайзери», які ми вчимо спочатку самі, а потім розучуємо з молодшими школярами. Щодня ми маємо гарно розплановану програму нашого відпочинку та дій. Ми ніколи не нудьгуємо. Раджу всім обрати мовний табір!

 

Прес-центр школи №3-колегіуму

 

Упевнений старт

Нам, випускникам школи №3-колегіуму, пощастило навчатися в такому закладі, який не лише дає знання, але й путівку в життя. Закінчивши в 2015 році школу, ми уже мали певний досвід участі в освітньо-інформаційних зустрічах, міжнародних культурно-освітніх проектах. Тому вибір країни та вступ до навчального закладу, де будемо здобувати вищу освіту, для нас був легким.

 

Сьогодні ми є випускниками І курсу Вищої школи Адміністрації в Ополе (Польща). У перспективі ми маємо можливість перевестися на навчання до Відня (Австрія) та продовжити здобувати освіту за цією самою спеціальністю. Ми бачимо рівень життя, культури, освіти, тому прагнемо до здійснення мрій і плануємо навчатись в Австрії. Дякуємо рідній школі за впевнений життєвий старт!

                       

Діана Крячко, Ольга Коваленко, Юрій Лагно,

випускники школи №3-колегіум

Міжнародна співпраця як шлях поліпшення якості освіти

           

Протягом багатьох років школа №3-колегіум працює над впровадженням різних міжнародних проектів. За цей час 46 учителів, 178 учнів та 27 батьків були учасниками культурно-освітніх візитів до Європи, Америки, Ізраілю.

Наша міжнародна співпраця охоплює різні частини світу, адже  ми співпрацюємо із  Чехією (проект «Сміла європейський вибір»), Польщею,  Німеччиною та Австрією (проект «Культурно-освітній візит до Європи» ), Францією (проект «Франція – Сміла: Смілянський  регбійно-футбольний клуб»), Молдовою (проект «Традиції і сучасність»), США (проект «Відкритий світ»). У 2014-2015 н.р. налагоджено співпрацю з Ізраїлем та Канадою через проекти  «Історія та уроки Голокосту» та «Канадська лінгвістична школа SMRT».

            Для успішної реалізації проектів учні вивчають шість іноземних мов: англійську, німецьку, французьку, польську, чеську та російську.Тому співпраця сторін є дуже плідною та корисною.

        Досвід роботи колективу школи №3-колегіуму описаний у посібнику «Міжнародна співпраця  як один із факторів інноваційного розвитку сучасного навчального закладу», представлений на конкурс, який проводився у рамках виставки «Сучасні заклади освіти – 2014» у номінації  «Діяльність навчальних закладів  з  розвитку міжнародної співпраці» і  був нагороджений золотою медаллю та дипломом переможця.

 

Олена Золотоверха,

заступник директора школи №3-колегіуму

 

Творчий учитель – обдарований учень

 

      «Всі діти талановиті, треба вміти розгледіти і розвити їхні таланти» - за таким гаслом працює педагогічний колектив школи №3-колегіуму. Наші діти мають перемоги на конкурсах, олімпіадах та у змаганнях різних рівнів. Досвідом роботи з даного питання ми ділимось під час семінарів, конференцій, виставок, беручи участь у проектах різних рівнів. Так, у минулому навчальному році матеріали з досвіду роботи з обдарованими учнями були подані на розгляд журі Всеукраїнського конкурсу-рейтингу  загальноосвітніх навчальних закладів  щодо роботи з обдарованими дітьми «Школа –джерело талантів», організованому Інститутом обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України. Педагогічний колектив став лауреатом конкурсу та нам видано сертифікат, яким підтверджується наявність сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей у закладі .

  

      Наприкінці травня у Смілі відбулось цікаве свято, під час якого були відзначені учні – переможці предметних олімпіад, конкурсів різного рівня, учні – члени Малої Академії наук учнівської молоді, переможці обласного конкурсу-захисту МАН. Педагоги та учні школи №3-колегіуму були активними учасниками цього свята, адже і в цьому навчальному році ми маємо численні перемоги різного рівня!

 

Олена Золотоверха,

заступник директора школи №3-колегіуму

   

Восени 2015 року я,як учасник міжнародного культурно-освітнього проекту, подорожувала країнами Європи. Побувала в різних куточкахЄвропи –у Польщі, Німеччині, Франції, Чехії. Тамя побачила неймовірну архітектуру, природу, а найголовніше – високий рівень життя. Побачивши це, я зрозуміла, що хочу зробити свою країну кращою. Іноземці, дізнавшись про те, що я з України(а на сході країни йде війна), хотіли показати свою підтримку. Найприємнішим було спілкування іноземними мовами з місцевими жителями вищезгаданих країн.

 

У Польщі ми були учасниками семінару щодо навчання за кордоном. Мене дуже захопила ця перспектива, тому в майбутньому я збираюсь навчатися в Польщі. На мою думку, така проектна діяльність повинна проводитися з метою просвітництва. Адже якщо ти хочеш жити краще, ти повинен бачити те, до чого прагнеш.

Катерина Терещенко,

учениця 8-Б класу

 

Створення школи майбутнього – крок до європейського виміру України

 

Випускник школи… Яким він має бути? З яким багажем знань, з якими людськими якостями він піде у доросле життя? Якою повинна бути школа, щоб її випускник став самодостатньою людиною та будував успішне майбутнє нашої держави?

Ці питання хвилюють мене з першої хвилини, як я стала директором школи, хвилюють, як депутата міської ради. Відповіді я шукала, вивчаючи систему освіти європейських країн. Мені завжди був цікавий досвід нашої найближчої сусідки – Польщі, адже там реформи в суспільстві та освіті розпочались іще у 1991 році. І коли у 2010 році ми були переможцями міжнародного проекту, співфінансованого Євросоюзом, і побували у Польщі, то я на власні очі побачила результати цих реформ. Я зрозуміла, що наші польські партнери зробили величезний крок на шляху до побудови дійсно європейської країни та освіти найвищого ґатунку.

Звичайно, усе побачене надихнуло мене на думку, що не потрібно чекати, поки зміни почнуться в країні, потрібно починати зміни в школі: в думках, прагненнях, мріях та діях учнів, учителів, батьків. І сьогодні ми вже маємо певні результати, адже працюємо так, щоб наша школа №3-колегіум справді стала Школою майбутнього. «Створимо найкращу освіту – змінимо світ, в якому живемо ми і житимуть наші діти». Ці слова – не просто гасло, це головна мета нашої роботи, наше життєве педагогічне кредо. Тому я впевнена, що кожна дитина, яка щоранку переступає поріг нашої школи, відчуває себе потрібною, захищеною, що усі наші учні – і дорослі, і малеча – йдуть до школи і знають, що їх тут люблять, поважають і роблять все можливе, щоб у рідній школі було затишно, приємно, цікаво, що тут дають міцні знання і впевнений життєвий старт.

 Шкода, що реформи в освіті, які виведуть її на європейський рівень, у нашій державі лише розпочались, і досягти омріяного рівня освіти ми зможемо не так скоро. Мене це дуже турбує, тому ми не стоїмо на місці, рухаємось вперед, ідемо в ногу з часом. Якісні освітні послуги, наукова діяльність, участь у міжнародних культурно-освітніх проектах – це лише невелика частка кропіткої, щоденної роботи колективу школи №3-колегіуму. Ми виховуємо майбутніх громадян нашої держави, щирих, чесних, відкритих, щедрих до людей і до рідної землі українців. Я переконана, що майбутнє – за нашою молоддю, освіченою, конкурентоспроможною, яка здатна до самореалізації та самовдосконалення, і яка побудує заможну, успішну, комфортну європейську державу – Україну!  

   Тетяна Карло,

директор школи №3-колегіуму