Педагоги школи №3-колегіуму глибоко переконані, що взаємна продуктивна співпраця вчителя з батьками впливає на формування життєвих компетентностей дитини і сприяє заохоченню її навчальних досягнень. 

 У початкових класах гра, а також сучасні ігрові технології, є одним з найефективніших шляхів удосконалення уроку, чим і займаються усі вчителі та учні початкових класів школи №3-колегіуму. 

Учителі школи №3-колегіум використовують блоги в навчальному процесі як джерело інформації, що попередньо опублікована; для організації дискусій (семінарів) за темами навчальної програми; для організації дистанційного навчання; для контролю на основі публікацій, обговорення контрольних робіт і завдань.

 Саме тому методичною службою школи №3-колегіуму ведеться кропітка робота щодо постійної самоосвіти і професійного самовдосконалення педагогічних працівників. А це, перш за все, участь у конкурсах та виставках різних рівнів, міських та обласних семінарах, у дослідно-експериментальній роботі та науково-педагогічних проектах і конференціях.

З досвіду роботи педагогів школи №3-колегіуму, які протягом багатьох років успішно формують дослідницькі компетентності учнів, можна виділити деякі педагогічні «секрети» організації успішних наукових досліджень.

  Педагоги школи №3-колегіуму готують дітей до праці ще з перших років навчання в школі. Форми і методи роботи, які вчителі використовують в процесі трудового навчання, виховують в учнях працелюбність і старанність, акуратність і бережливість, відповідальність за доручену справу, любов і повагу до людей праці.