Інтегровані уроки стають усе більш популярними. Проведення таких занять допомагає ще більше зацікавити дітей навчанням. Усе це – завдяки динамічній роботі, різноманітності способів подання інформації та застосуванню інтерактивних технологій.

 Спілкування, як відомо, завжди відігравало важливу роль у суспільстві. І в цьому неодноразово переконувались мої одинадцятикласники, відвідуючи заняття у школі. Зовсім скоро вони вже підуть у самостійне життя. Тому саме зараз хотілось би надолужити все згаяне.

Вчителі початкових класів школи №3-колегіуму намагаються проводити уроки поза межами класу. Один із таких уроків був проведений у цьому навчальному році в 1-А класі в рамках тижня «Світ професій» з курсу «Я досліджую світ». 

Надзвичайно цікава тема з курсу «Я у світі» залучила до дослідження свого коріння і створення родовідного дерева всіх небайдужих четверокласників школи №3-колегіуму. 

Вивчення хімії має на меті формування в учнів не лише обов’язкового мінімуму хімічних знань, умінь, а й наукового світогляду, виховання загальної екологічної культури, розвиток творчих здібностей, формування компетентної особистості.

Учні 6-А класу школи №3-колегіуму дуже часто на уроках всесвітньої історії працюють з LearningАpps. Так, під час вивчення греко-перських війн, діти активно долучилися до онлайн-пазлів,