Досвід роботи в умовах дистанційного навчання вкотре переконав педагогів у тому, що свідома та відповідальна робота вчителя безпосередньо відображається на роботі та знаннях учнів.

Під ч ас дистанційного навчання вчителі суспільно-гуманітарних дисциплін школи №3-колегіуму дбали про всебічний розвиток обдарувань учнів не тільки в процесі навчальної діяльності, а й під час проведення різноманітних конкурсів, олімпіад. 

Самоосвіта стала перед нами на першому місці. Тому у цей нелегкий період продовжували навчатись не лише наші учні, а й ми – вчителі. 

Карантин, запроваджений проти поширення коронавірусу, вніс корективи в освітній процес, але це не зупинило учнів школи №3-колегіуму брати участь у конкурсах, розвивати інтелектуальні і творчі здібності, пізнавати навколишній світ. 

Дистанційне навчання виявилось для кожного освітянина несподіваним челенджем, та мабуть, виклики очікуваними і не бувають. Для більшості педагогів перехід на дистанційне навчання – це, звісно, стрес, але вчителі природничо-математичної кафедри школи №3 – колегіуму переформатували свою звичну роботу і почали працювати в тих реаліях, які несе нам світ, опанувавши різні онлайн платформи. 

Вчителі іноземних мов школи №3-колегіуму беруть активну участь в різноманітних міжнародних проектах, адже ми впевнені, що нові знання і навички вчителя – це нові знання і навички його учнів. Тому ми постійно рухаємся шляхом безперервного розвитку, вчимося самі, щоб вчити інших!