Педагогічна рада

    Історія – це велике зібрання фактів і аналогій, знання яких може дати надію, що можна скорегувати своє справжнє і уникнути майбутніх помилок. Для її розуміння потрібна уява, уміння аналізувати, критично мислити та оцінювати інформацію. Цей предмет є одним з найулюбленіших предметів учнів школи № 3-колегіуму. Та й не дивно, адже вчителі на своїх уроках використовують цікаві та творчі розвивальні вправи.
   На педагогічній раді за темою «Розвивальні вправи на уроках історії в умовах переходу до Нової української школи» учителі історії із задоволенням поділилися з колегами родзинками своєї викладацької діяльності, авторськими ідеями та надбаннями. Було продемонстровано, із залученням педагогів закладу, розвивальні вправи: «За допомогою конструктора LEGO відтвори історично-культурні пам’ятки» та «Хочу. Можу. Треба» Громадської Спілки «Освіторія».
                   
  З метою поділитися досвідом роботи у Новій українській школі, продемонстрували свої напрацьовані розвивальні вправи й учителі початкової ланки. Усі присутні мали змогу потрапити до Китаю в період будівництва Великого Китайського муру, взяли інтерв’ю в імператора Цінь Ши Хуан-ді, склали «Числовий калейдоскоп» історичних дат, побудували макет Китайського муру, презентували Карту думок, створили еко-презентацію по захисту цієї китайської історичної пам’ятки, вчилися працювати одночасно з реальним та віртуальними текстами. Робота з 4-D енциклопедіями та віртуальна подорож Великим Китайським муром не залишила байдужою нікого.
                   
 
Прес-центр школи №3-колегіуму.