Педагогіка партнерства: співпраця з батьками як важливий фактор формування життєвих компетентностей учнів

  В основі педагогіки партнерства лежить взаємодія, спілкування та співпраця між учителем, батьками та дитиною.

  
 Педагоги школи №3-колегіуму глибоко переконані, що взаємна продуктивна співпраця вчителя з батьками впливає на формування життєвих компетентностей дитини і сприяє заохоченню її навчальних досягнень. Недарма є таке прислів’я: «Один у полі не воїн». І його можна застосувати і до педагогічної діяльності. Яким би не був супер викладачем вчитель, але якщо він не зможе налагодити взаємодію з батьками, то ніколи не досягне високих результатів.

  
  У школі-колегіумі співпраця із батьками налагоджена так, що вони із задоволенням відгукуються на прохання вчителя про допомогу, бо розуміють, що це стосується їхніх дітей. Спільні родинні екскурсії, відпочинок на природі гуртують класний колектив. А спілкування в онлайн-чатах має бути таким, щоб кожен з батьків відчув себе членом однієї великої родини.

  
  Діліться процесом підготовки до свята, своїми ідеями, фото роботи дітей на уроці, їхніми успіхами, вітайте зі святами, частіше запитуйте їхньої думки, покажіть, що вона важлива для вас. Залучайте батьків до проведення уроків, свят, тренінгів. Перетворіть батьківські зустрічі не на аналог батьківських зборів, а на затишний «відпочинок за філіжанкою кави». Знайдіть час, для індивідуальних зустрічей з кожною родиною, ретельно підготувавшись до них. Цінуйте їхній час та їхні зусилля і успішне та позитивне партнерство вам гарантовано!

  

Наталія Маценко,
вчитель початкових класів школи №3-колегіуму