Низький поріг, висока стеля, широкі стіни

Так трапилося цього року, що насичене веселково-радісне навчання у нашій рідній школі №3-колегіумі перервав карантин. Та це не стало приводом для припинення навчання. Наші вчителі не розгубилися і з завзяттям почали опановувати різні он лайн платформи для проведення дистанційного навчання. Вчителі початкових класів, ніби бджілки-трудівниці, ретельно відібрали найкращі із ресурсів, які були у доступі, щоб зробити навчання для учнів не лише доступним, зрозумілим, а й цікавим та розвиваючим. Кожен вчитель враховував можливості свого класу, універсальність обраної платформи, доступність та зрозумілість інтерфейсу.

  
Серед різноманіття комунікативного простору наші вчителі активно використовували Zoom та Skype для проведення уроків в онлайн-режимі. Для створення цікавих інтерактивних завдань та тестів вподобали найбільше Learning.Apps, Вчи.юа, "Всеосвіта", "На Урок", «Мій клас», Google Classroom, Classtime, Online Test Pad, Mozaik3D. Залучали учнів і до перегляду відео уроків на телеканалі «Центральний», у Віртуальній школі «Ранок», «Дом@шка», «Новини 11 канал», «Нова школа», «Дистанційні уроки на сайті «Світ довкола», «Всеукраїнська школа онлайн», Khan Academy.


Viber став найпопулярнішим сервісом для зворотного зв’язку та інформування дітей і батьків з питань дистанційного навчання. Он лайн платформи «Самоучка», «Розумники», Picklebums, Logiclike, Learning.ua, Matific дозволили вчителям урізноманітнювати свої завдання цікавинками, інтерактивом та мультиплікацією. Вчителі навіть самі записували відео уроки за допомогою програм Free Cam та Bandicam. Сервіс Padlet використовували для організації та спільної роботи з дітьми.

 
Перевагу наші вчителі віддавали діяльнісним видам завдань. Адже такі завдання розвивали у кожного учня адаптацію до особливостей мислення, інтегрування внутрішніх і зовнішніх компонентів поведінки, передбачали не лише засвоєння окремих знань і умінь, а оволодіння комплексною процедурою їх застосування для розв’язання актуальних завдань сьогодення. В цілому, вчителі початкових класів працювали за принципом «Низький поріг, висока стеля, широкі стіни». «Низький поріг» означає, що завдання доступне для кожного учня. «Висока стеля» – завдання має кілька рівнів і не обмежує учнів, які можуть зробити більше й краще. «Широкі стіни» – передбачають творчий підхід до завдання. За умов дистанційного навчання такі завдання найкраще підтримували навчальну мотивацію учнів.

 

Прес-центр школи №3-колегіуму