Відповідальна робота вчителя – високі результати учнів

  Як ми знаємо, найважливішими навичками 21-го століття є вміння ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотними.
  Так сталось, що період дистанційного навчання в школі став часом випробування щодо того, як відпрацювати ці навички разом з учнями в реальному часі. Це був час апробації різних онлайн платформ для щонайкращого роз’яснення, вивчення та закріплення мовного матеріалу, а також для проведення тестувань знань учнів.
  Необхідно було не тільки давати навчальні матеріали учням, а й допомагати та перевіряти успішність. Для вчителів і для дітей це був незвичайний вид діяльності.
  Важливу роль у взаємодії вчителів та учнів школи №3-колегіуму мали прямі трансляції, оскільки живе спілкування мотивує учнів. Серед візуальних онлайн платформ найзручнішими інструментами комунікації з учнями стали Skype та Zoom для проведення групової, парної та індивідуальної роботи. В Skype технічна підтримка виявилась надійнішою, а також більші можливості для спілкування з учнями.
Серед невізуальних платформ учителями іноземних мов школи -колегіуму широко використовувались такі, як Google Сlassroom; МійКлас.com.ua; learnenglishteens.britishcouncil.org; НаУрок.com.ua; learningapps.org

 
  Так, в процесі вивчення та закріплення матеріалу найефективнішими виявились - Google Сlassroom та МійКлас.com.ua., де учні охоче знайомились з новим матеріалом та виконували тренувальні вправи, розвивальні лексичні та граматичні вправи; завдання на аудіювання; вправи на закріплення матеріалу. Онлайн система автоматично виставляла підсумкові бали. Вчителі розташовували уроки в «Класі» у чіткій послідовності, а учні могли коментувати і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки на одній сторінці. У Google Glassroom є корисний інструмент для трансляцій — Hangout. Така трансляція автоматично публікується на YouTube-каналі, і учні в реальному часі коментують трансляцію.


  Діти ставили питання про те, що їм було незрозуміло, коли вони дивилися відеолекції чи виконували завдання. Трансляція — гарний інструмент для моніторингу: педагог бачить, хто приєднався до трансляції, хто активний. Живе спілкування мотивує! Тим більше, що онлайн-спілкування діти просто обожнюють.
  Легко було працювати на такому ресурсі, як learningapps.org. Це система готових вправ з різних предметів, та з можливістю автоматичної перевірки системою. А ще вчителі створювали свої вправи за допомогою цієї платформи.
  Досвід роботи в умовах дистанційного навчання вкотре переконав педагогів у тому, що свідома та відповідальна робота вчителя безпосередньо відображається на роботі та знаннях учнів.

Людмила Кієнко,
вчитель англійської мови школи №3-колегіуму