Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку

  Знання – настільки дорогоцінна річ, що їх варто здобувати з будь-якого джерела. У цьому ще більше переконались ми, учителі суспільно-гуманітарного циклу, під час вимушеного карантину. Перед нами постало питання: «Як спонукати учнів до навчання дистанційно?»
  Маючи за плечима великий досвід і глибокі знання, ми розуміли, що зараз, як ніколи, щоб досягнути своєї мети, потрібно змінити інструменти навчання. Самоосвіта стала перед нами на першому місці. Тому у цей нелегкий період продовжували навчатись не лише наші учні, а й ми – вчителі.
  Особливі тонкощі дистанційного навчання ми здобували на онлайн-порталах «Всеосвіта», «На Урок», Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності, через онлайн-курси «Prometheus», онлайн-журнал «Зарубіжна література в школах України» тощо.

 
  Отримані нами знання та вміння спростили дистанційне навчання, адже ми знайшли відповіді на численні запитання, що постали перед нами. Так, наприклад, про те, як можна ефективно поширювати додаткові матеріали, тести, ігри тощо, використовуючи найпростіші інтернет-ресурси, ми дізнались із вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою якнайпростіших онлайн-ресурсів».
  Для перевірки засвоєного матеріалу доцільно проводити онлайн-тести. Цей вид роботи необхідний не лише під час карантину. Щоб краще знати функціонал тестування, його оновлень та можливостей, вчителі стали учасниками вебінару «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання». Про дистанційну взаємодію без необхідності постійно перебувати за комп’ютером ми дізнались під час вебінару «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи».

 

  Ми віримо, що наші знання, здобуті під час карантину, допомогли учням покращити умови дистанційного навчання та отримати якісну освіту.

Учителі суспільно-гуманітарного
циклу школи №3-колегіуму