Навчались, змінювались, удосконалювались

  Дистанційне навчання виявилось для кожного освітянина несподіваним челенджем, та мабуть, виклики очікуваними і не бувають. Для більшості педагогів перехід на дистанційне навчання – це, звісно, стрес, але вчителі природничо-математичної кафедри школи №3 – колегіуму переформатували свою звичну роботу і почали працювати в тих реаліях, які несе нам світ, опанувавши різні онлайн платформи. За короткий термін освітній процес був оновлений, тому що ми усвідомлювали, що для дітей перехід на дистанційну форму навчання теж значний стрес, хоч і здається, що це все "дивні канікули". Уроки повністю трансформувалися, щоб бути цікавими, нестандартними й конкурувати з ігровими чи медіа-розвагами, на які учні можуть відволікатися на карантині. Вчителі створили групи у месенджерах, де щоденно обмінювались інформацією, перевіряли учнівські роботи, проводили онлайн-консультації, онлайн-уроки на платформі Zoom, тематичні виховні заходи.

 
  Учителі хімії, фізики, інформатики, математики, основ здоров’я створили віртуальний клас «Google Classroom», де розміщували публікації, прикріплювали завдання, посилання на веб-ресурси, фотографії, скріпи підручників. Учні опрацьовували теоретичний матеріал, переглядали відео-матеріал, виконували завдання, малювали, фотографували чи знімали коротке відео та надсилали вчителю, крім цього і вчителі, і учні могли спілкуватися у віртуальному класі, обмінюватись інформацією, таким чином підтримуючи постійний зв’язок.
  На час карантину, вчителі географії, природознавства, біології використовували добірки різних онлайн-ресурсів з презентаціями та відео для полегшення опрацювання тем учнями. Перш за все, при нагоді став конструктор інтерактивних карт та National Geographic – онлайн-платформа з освітнім контентом про природу і тварин, де учні ознайомились з величезною колекцією відео та фотоматеріалів. Відео на YouTube допомагали візуалізувати матеріали занять.

    
 

  Яке навчання без інтерактивних вправ? В цьому став у нагоді конструктор інтерактивних завдань Learning Apps, що дозволило зручно й легко створювати вчителям електронні інтерактивні вправи, а учні проявляли свою активність, самостійність, ефективно повторювали вивчений матеріал та поєднували теорію з практикою. Освітні ресурси, такі як "Всеосвіта", "На Урок" «Мій клас», дали можливість розробляти й проводити онлайн-тестування — швидко та зручно.
Дистанційне навчання для кожного учасника освітнього процесу – це нове і незвичне, але і можливість навчатись, змінюватись, удосконалюватись.

Олена Хлівна,
вчитель хімії, біології школи №3-колегіуму