Пошуково-творчі завдання на уроках іноземної мови

  У освітньому процесі викладачі іноземної мови школи №3-колегіуму значну увагу приділяють формуванню соціокультурної компетентності учнів через використання пошуково-творчих завдань. Так, нещодавно вчитель англійської мови Світлана Шульга провела майстер-клас, на якому показала технології формування комунікативної компетенції учнів в процесі вивчення англійської мови, що визначається їх здатністю брати участь у реальному спілкуванні іноземною мовою. Під час майстер-класу було представлено ряд пошуково-творчих завдань на уроках іноземних мов.

 
  Учасникам майстер-класу було запропоновано виконати кілька практичних пошуково-творчих завдань, серед яких – «Відгадай таємницю свого імені», «Мікрофон», порівняння традицій різни країн (Україна, Польща, Австрія, Німеччина, Велика Британія за діаграмою Вена). Під час майстер-класу вчителі працювали в парах та групах залежно від мети і завдання, що сприяло розвитку їх комунікативної культури.

Прес-центр школи №3-колегіуму