Експериментальна робота

Пілотне впровадження нового Державного стандарту початкової освіти

у рамках реформи “Нова українська школа”

 

Реформування початкової освіти – перший крок у рамках впровадження Нової української школи, без успіху якої неможливі щасливе життя молодих громадян України у ХХІ сторіччі, зміцнення демократичних цінностей, соціально-культурний, політичний та економічний розвиток Української держави. Від початкової освіти передусім залежить, наскільки молоді українці віритимуть у себе, свій потенціал і свою спроможність змінювати Україну.

          У червні 2017 року для участі у пілотному проекті Міністерством освіти і науки Українивідібрано 100 шкіл, по 4 школи у кожній області та Києві. Школа №3-колегіум в складі 4 шкіл Черкаської області стала учасником експериментальної роботи щодо впровадження нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти у рамках реформи «Нова українська школа».

 

Експериментальна робота

   Протягом 2010-2015 років заклад був експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня з питання «Виховання культури демократії старшокласників засобами інформаційно – комунікаційних  проектів». Досвід роботи з виховання культури демократії рекомендовано Міністерством освіти і науки України для використання при організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України.

   Вчителі початкових класів долучились до експериментальної роботи Всеукраїнського рівня «Дидактичні засади організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів» (2011-2015 рр.). Триває робота над створенням науково-дослідницького посібника   «Створення науково-методичних засад формування у дітей навчально-дослідницьких умінь» під керівництвом наукового  консультанта докторанта Інституту педагогіки НАПН України, кандидата педагогічних наук Чернецької Т.І.

   У 2016 році  педагогічний колектив школи №3-колегіуму став  переможцем конкурсного відбору учасників цільової обласної програми «Інноваційні школи Черкащини».

    У цьому ж році заклад включений до науково-педагогічного проекту інноваційної моделі ЗНЗ «Школа майбутнього».

   З 2016 року  розпочалась робота   у дослідно-експериментальній роботі регіонального  рівня з проблеми: «Методика навчання української мови учнів 8-9 класів. Науково-методичне забезпечення навчання української літератури в старшій школі».      

  У 2017 році педагогічний колектив став переможцем конкурсного відбору шкіл - учасників  пілотного впровадження нового державного стандарту початкової освіти у рамках реформи “Нова українська школа”.

  У 2019 році заклад включений до міжнародного проєкту "Навчаємось разом".