Педагогічні «відкриття» у підготовці учнів до ЗНО

Педагогічні «відкриття» у підготовці учнів до ЗНО

 

    У розпалі літні канікули, і школярі, відпочиваючи, набираються нових сил для наступного навчального року. А у випускників – гаряча пора. Бо саме зараз вирішується їхня подальша доля. І багато у чому залежить вона від результатів ЗНО.

    ЗНО – це іспит як для учнів, так і для вчителів. І тільки наполеглива спільна праця може принести прекрасний результат.

     Чи є секрети підготовки до ЗНО? Мабуть, що так. У кожного вони свої. Але є і загальні правила.  Підготовку потрібно будувати за принципом «теорія-практика»: пройшли розділ – потренувалися. Якщо тема легка, то досить опрацювати тести, а якщо виникають труднощі, то потрібно додатково виконувати розгорнуті вправи з підручників і посібників.

 Учителі школи №3-колегіуму розуміють, що хороший результат можливо отримати лише тоді, коли дитина любить предмет і з цікавістю ставиться до вивчення найскладніших тем. Тому форми роботи та засоби отримання інформації на уроках у нашому закладі різноманітні.

     Сучасні школярі – покоління, яке вже звикло отримувати інформацію насамперед візуально. Тож учителі школи-колегіуму, які прагнуть отримати найкращий результат, використовують нові методи навчання вже сьогодні, наприклад, напрацювання американської освітньої методики STEM. Саме вона використовується вчителями української літератури задля формування читацького інтересу. А це теж необхідна умова для складання тестів з української літератури та написання власного висловлювання.

 

     Як немає формули щастя, так і немає формули успіху. Але наполеглива праця творить чудеса. Тож зичимо всім щастя, успіху та чудесних результатів наполегливої праці у навчанні!

Жанна Шевченко,

учитель української мови

та літератури школи №3-колегіуму