Печать

  Формування комфортного освітнього середовища для дітей в класі з інклюзивною формою навчання

 

             Кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною.  Мета інклюзивного закладу освіти – надати всім учням можливість найбільш повноцінного соціального життя, активної участі в колективі, тим самим забезпечуючи найбільш повну взаємодію і турботу один про одного як членів співтовариства.

             І школа №3-колегіум такою є! Ми приймаємо особистість кожної дитини, створюючи максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу. Велику увагу приділяємо і архітектурній доступності та зручності.

  

            Інклюзивне навчання в нашому закладі полягає в тому, що в звичайному класі вчаться звичайні діти, просто деякі з них вчаться трішечки по-іншому. Взаємодія між усіма дітьми в інклюзивних класах сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків.  Завдяки такій взаємодії діти вчаться  природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги.

  

              Великого значення також ми надаємо командній роботі, адже лише тісна взаємодія вчителя, асистента вчителя, шкільного практичного психолога, логопеда та батьків дітей з особливими освітніми потребами сприяє тому, що наші учні почувають себе захищеними, впевненими в своїх силах та можливостях.

               І вже 2-В та 4-А класи школи №3-колегіуму є прямим доказом того, що інклюзивна освіта є втіленням людської доброти, милосердя, дружби серед дітей.

 

 Олена Кирилова,

класовод 2-В класу школи №3-колегіуму